Produkt dostępny na zamówienie
Zapora Road Blocker 500 jest to doskonałe zabezpieczenie obiektów, które wymagają najwyższego poziomu ochrony. Blokada podnosi się na wysokość 500 mm, a jej długość jest dostosowana do potrzeb klienta w zakresie od 2 m do 6 m(co jeden metr). Jest odporna na uderzenie z energią 750 000 J, co odpowiada pojazdowi o masie 6,8t, który porusza się z prędkością 53 km/h. Jest ona przeznaczona do obiektów o dużym natężeniu ruchu, nawet do 2000 cykli na dzień (cykl - opuszczenie + podnoszenie). Dużą zaletą jest bardzo mała głębokość fundamentowania, która w tym wypadku wynosi zaledwie 300 mm. Urządzenie może zostać wyposażone w specjalną funkcję EFO (Emergency Fast Operation), która w przypadku zagrożenia umożliwia błyskawiczne podniesienie zapory w zaledwie 1,5 s (dostępna na specjalne zapytanie). W celu uzyskania najlepszej ochrony, zaporę Road Blocker 500 można zestawić ze słupkami stałymi, jak i automatycznymi (przykład poniżej). Oświetlenie LED w górnej części urządzenia w znaczący sposób poprawia jego widoczność po zmroku. Ze względu na bardzo rozbudowane możliwości konfiguracji prosimy o kontakt w celu przedstawienia konkretnej oferty.
Road Blocker 500
-
Szerokość platformy:
-
Wysokość:
500 mm
-
Energia uderzenia powodująca zniszczenie:
750 000 J
-
Zgodność z certyfikatem:
M30, K4, PAS68, IWA14‑1
-
Liczba cykli na dobę:
2 000
-
Całkowita liczba cykli:
-
Czas podnoszenia:
5 s
-
Czas opuszczania:
5 s
-
Funkcja awaryjnej obsługi EFO:
-
Pas odblaskowy:
-
Odporność na obciążenia:
zgodnie z EN 124 klasa D400
-
Głębokość fundamentowania:
300 mm
-
Wykończenie powierzchni platformy:
powłoka antykorozyjna – lakierowanie standardowe w kolorze antracytowym
-
Wykończenie powierzchni metalowej płyty:
wykończenie antypoślizgowe – opcjonalnie: stal nierdzewna wykończenie antypoślizgowe
-
Taśma oświetleniowa LED:
-
Mechanizm do obsługi ręcznej:
tak (wyposażenie opcjonalne)
-
Stopień ochrony:
IP 67
-
Zakres temperatur:
-
Napięcie jednostki sterującej:
230/400 V AC (+/– 10 %) 50/60 Hz
-
Metalowa obudowa frontu i boków zapory drogowej:
tak – kolor standardowy: biało-czerwony
-
Przewód połączeniowy z jednostką sterującą:
standardowo 10 m (maks. 30 m) – (dłuższy przewód na zapytanie)