Wczytuję dane...
Kod producenta: 637076
Gwarancja: 24 miesiące
Realizacja zamówienia: 24 godziny
Producent: HÖRMANN
HÖRMANN
Cena:
1737,00 PLN*
* z podatkiem VAT
Opis produktu

Dekoder do pętli indukcyjnej Hörmann DI 2-pro to specjalne wyposażenie dodatkowe do napędów Hörmann

Czujnik w półobudowie wykrywający pętlę indukcyjną , bez przewodu.

Opis pętli indukcyjnej Hörmann DI 2-Pro

Pętla indukcyjna Hörmann DI 2-Pro służy jako element systemowy do indukcyjnego wykrywania pojazdów i może być stosowana w napędzie do bram przesuwnych Hörmann STA 400 ze sterowaniem B 460 FU-STA. Stosowana jest tu zasada indukcji, w której metale wchodzą w pole elektromagnetyczne i wpływają na nie lub je zmieniają. Zmiana stanu jest rejestrowana i oceniana przez dołączony detektor pętli indukcyjnej, po czym w napędzie wyzwalane jest odpowiednie polecenie. Detektor umieszczony jest w solidnej półobudowie, która chroni elektronikę przed wpływami atmosferycznymi i uszkodzeniami. W zestawie znajdują się również niezbędne dławiki kablowe. Ponieważ jest to 2-kanałowy detektor pętli indukcyjnej, możliwe jest również monitorowanie i ocena dwóch pętli.

Zakres dostawy:

  • Pętla indukcyjna Hörmann DI 2-Pro, zawiera czujnik pętli indukcyjnej DI 2-Pro, obudowę rozszerzającą, materiały montażowe, instrukcję montażu

UWAGA: Kabel pętlowy firmy Hörmann niezbędny do układania pętli można nabyć także w naszym sklepie.

Indukcyjna detekcja pojazdów za pomocą pętli i detektora pętli indukcyjnej

System składający się z pętli i detektora pętli indukcyjnej zapewnia indukcyjną detekcję pojazdu. Pętle zatapia się w asfalcie w formie kabli lub układa pod jezdnią. Monitorowanie, przetwarzanie i sterowanie odbywa się za pomocą detektora pętli indukcyjnej. Ten system indukcyjny wykrywa metale, ponieważ zmieniają one pole elektromagnetyczne pętli. Komponenty te są stosowane w systemach sterowania drzwiami i bramami, sterownikach szlabanów, a także w technologii parkowania i ruchu drogowego. W pętlach indukcyjnych płynie prąd przemienny, który wytwarza pole magnetyczne. Ponieważ podłoga pojazdu składa się zwykle ze stosunkowo zamkniętej powierzchni metalowej, przy wejściu do obszaru pętli występuje przeciwnaprężenie. Osłabienie pola spowodowane przez pojazd prowadzi do zmniejszenia indukcyjności, a tym samym do zwiększenia częstotliwości, co umożliwia wykrywanie pojazdu. Oferowany tutaj 2-kanałowy detektor pętli indukcyjnej oferuje możliwość analizy dwóch pętli, przy czym nie ma ryzyka oddziaływania na pętlę 1 i pętlę 2 ze względu na proces multipleksowy.

Charakterystyka

  • Ocena dwóch pętli
  • Izolacja galwaniczna pomiędzy pętlą a elektroniką detektora
  • Automatyczna regulacja systemu po włączeniu
  • Ciągła regulacja dryftów częstotliwości w celu wyeliminowania wpływów środowiska
  • nadaje się do monitorowania przez jednego użytkownika
  • brak wpływu na pętlę 1 i pętlę 2 poprzez multipleksowanie
  • Regulacja czułości niezależna od indukcyjności pętli
  • bezpotencjałowe styki przekaźnika jako wyjścia
  • Sterowanie przekaźnikiem można przełączyć z prądu spoczynkowego na prąd roboczy za pomocą przełącznika
  • Komunikat o przerwaniu lub zamknięciu pętli za pomocą sygnalizacji LED
  • Sygnalizacja wystąpienia błędu pętli, który został następnie usunięty
  • Opcja diagnostyczna z zewnętrznym urządzeniem diagnostycznym
  • Złącze okrągłe 11-pinowe
Opinie Klientów